25 de març 2009

ROUNDHOUSE

Crec que ha arribat al moment que us posi al dia de la meva vida a Londres de nou. Fa mil anys de l'últm escrit i sembla increïble que el temps pugui passar TAN ràpid!
Ja farà quasi quatre mesos que estic treballant a la Roundhouse, les coses cada cop són més positives, més projectes, differents reptes, ... molta i molta informació, estic absorvint tot el possible per aprofitar al màxim l'oportunitat!
Entre tots els projectes puc remarcar el programa de televisió en directe que aviat podreu veure els divendres a la nit per la web de la Roundhouse. La producció de dos curtmetratges fets per 2 joves talents en els que estic fent de mentora. I el meu primer projecte en solitari a la Roundhouse, la gravació i emissió en directe via website de l'espectacle de NoFitState Circus, serà aquest dissabte 28 de març a partir de les 7.30pm (bé per vosaltres seràn les 20:30, dos de nou). Em fa molt feliç poder portar a terme aquest projecte, és un espectacle espectacular (ja sé que corro el risc de ferme pesada i que no em feu ni cas, però espero que no sigui així!).
Més cosetes, des que vaig tornar visc al carrer de la bassa de les pilotes! Fet que em fa MOLTA gràcia, jejejeje mira que posar-li aquest nom a un carrer, ja té collons la cosa! Però la casa on visc ara és molt guai, i tot i que la meva habitació té un armari amb problemes d'equilibri, estic molt contenta del que he aconseguit d'ella! A veure si un dia d'aquests li faig fotos i les penjo per a què la pogueu veure, aquells que encara no m'heu visitat!!! =)
He tingut moltes visites des que he tornat, la Maggie, la Fina i la Montse, l'Anna (la Núria en esperit), en Marc, els meus pares, ... espero no deixar-me a ningú. És genial compartir aquesta ciutat amb tots els que venen, té tants racons per ensenyar que no em canso mai de caminar-la (a risc de que alguns no tornin, ho sento Maggie no era la meva intenció! =P ). Jo vaig anar-me´n uns dies a Escòcia a visitar en Marc! Uns dies d'un sol espectacular i ens vam visitar tot el nord d'escòcia i la Illa d'skye, una passada de paisatges!
Estic contenta doncs crec que he aconseguit el que volia d'aquesta experiència/projecte, treballar en un ambient absolutament diferent al que estic acosutmada, treballar de lo meu en un idioma que no és el meu, començar una nova vida, des de 0 i sense cap referent i aconseguir sobreviure en una de les ciutats més intimidatòries (per tamany, població, competitivitat,...) del món! No sé quin é el meu futur aquí, si és a llarg plaç o a curt plaç, però el que si que sé és que ara ja estic contenta pq crec haver fet el que havia vingut a fer aqui! I això per mi, ara, és molt important. Dono mil gràcies a tots aquells de vosaltres que m'heu ajudat i animat en aquest camí, en els moments més baixos i amb les alegries, creieu-me que des de l'altre cantó del fil telefònic també es pot ser present!! I vosaltres ho sou molt! No sabeu pas quant! I estic convençuda que no us ho agraeixo lo suficient! MIL GRÀCIES!!!